Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
A. Le Coq sekkub väikeõllevõistlusesse
Joogitootja A. Le Coq läheb kaasa õlleturul valitseva väikepruulijate trendiga ning keskendub senisest enam eriõllede tootmisele.
A. Le Coq investeeris eriõllede tootmiseks 406 000 eurot. Foto: Andras Kralla
“Väikepruulijad on nii Eesti kui ka maailma õlleturule toonud väikepruulide trendi, mis tähendab erilisemaid maitseid ja väiksemaid koguseid,” ütles A. Le Coq'i juht Tarmo Noop. Tema sõnul on taoline suundumus ka suurtootjale põnev väljakutse.
Kokku investeerib A. Le Coq 2015. aastal tootmisesse 2,9 miljonit eurot, sellest viiendik läheb väikeõllede tootmisesse.
Palju räägitakse kääridest generatsioonide vahel, tunduvalt vähem aga erinevate põlvkondade ühisosast. Edukaks koostoimimiseks ja tulemuste saavutamiseks on hädavajalik koostöö, ent kuidas tagada selle viljakus, kui inimesed hindavad üksteist vanuse järgi? Tele2 personalivaldkonna juht Helena Viiroja ja personalipartner Kerli Möldre räägivad, kuidas on neil lahendatud põlvkondade erinevuse küsimus.